Co jeść żeby schudnąć z brzucha?

Wiele osób zmaga się z dolną częścią tłuszczu na brzuchu. Pozbycie się uporczywego tłuszczu z dolnej części brzucha jest częstym celem utraty wagi zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Dolny brzuch również powszechnie określane jako oponka jest trudne do zrzucenia. W rzeczywistości, trudność stracić dolną tłuszczu brzucha może różnić się z typów ciała. Niektóre ciała trzymać na tłuszczu wokół dolnej części brzucha dłużej niż jakakolwiek inna część ciała.

co jeść żeby schudnąć z brzucha

Dolna część brzucha przykryta warstwą tłuszczu jest naprawdę wyzwaniem, aby zmierzyć się, a najgorsze jest to, że bez względu na to, ile ćwiczeń wykonać, nie można zauważyć żadnej redukcji. To może być niezwykle denerwujące dla osób, które straciły wagę w innych częściach ciała, ale nadal zmagają się z ćwiczeniami, aby pozbyć się dolnego tłuszczu z brzucha. Niemniej jednak, utrata dolnej części tłuszczu z brzucha nie jest ani niemożliwe, ani beznadziejne.

Jak pozbyć się tłuszczu z dolnej części brzucha?

Jedzenie zdrowe i przyjęcie dobrego harmonogramu fitness pomaga pozbyć się dolnej części tłuszczu z brzucha i utrzymać go w ten sposób. Możesz również nosić pas wyszczuplający, aby przyspieszyć proces spalania tłuszczu. Zebraliśmy dla Ciebie najlepsze sztuczki na utratę tłuszczu z brzucha. Czy jesteś kobietą szukającą jak pozbyć się dolnej części tłuszczu z brzucha kobieta lub mężczyzna szukający jak stracić dolną część tłuszczu z brzucha mężczyzna, mamy cię pokryte z najlepszych sposobów na przesunięcie tłuszczu z brzucha. Trzymaj się z nami do końca, jeśli chcesz wiedzieć, jak pozbyć się dolnej tłuszczu brzucha.

Co jeść, aby pozbyć się tłuszczu z brzucha, a czego unikać?

Niektórzy ludzie chcą stracić zwiotczały dolny brzuch bez ćwiczeń i po prostu samej diety. I do pewnego stopnia, można kontrolować niższy tłuszcz brzucha przez kontrolowanie diety sam. Kobieta czy mężczyzna, oto jak pozbyć się tłuszczu z brzucha szybko bez ćwiczeń. Tak więc, jeśli nie możesz pozbyć się tłuszczu z brzucha, to te wskazówki dotyczące utraty tłuszczu z brzucha zdecydowanie pomogą Ci osiągnąć swoje cele:

Unikaj cukru

Unikanie cukru jest jednym z najtrudniejszych sposobów, aby schudnąć, ponieważ uzależnienie od cukru jest prawdziwą rzeczą, a to może być bardzo trudne dla ludzi, aby zmniejszyć spożycie cukru. Ale w tym samym czasie, mówiąc nie do cukru jest również najszybszym sposobem, aby pozbyć się tłuszczu z brzucha.

Ważne jest, aby zachować rejestr rodzajów cukrów, które są spożywane. Składniki takie jak syrop kukurydziany o wysokiej zawartości fruktozy (HFCS) przyczyniają się do zwiększenia obwodu talii. Fruktoza jest czymś, na co powinieneś zwracać uwagę, jeśli chcesz schudnąć.

Ponadto, jeśli spożywasz napoje energetyczne, takie jak Gatorade dla kulturystycznego tłuszczu z brzucha, spożywasz również HFCS. Te ukryte cukry nie tylko zwiększają obwód w talii, ale także przyczyniają się do wywołania cukrzycy typu 2.

    Cukier i rafinowane węglowodany powodują wyrzut poziom insuliny w organizmie, który sygnalizuje ciało do przechowywania tłuszczu.

Jedz odpowiedni rodzaj tłuszczów

Wbrew powszechnemu przekonaniu, tłuszcze nie sprawiają, że masz nadwagę lub jesteś gruby. To co sprawia, że tyjesz to spożywanie śmieciowego jedzenia i brak regularnego treningu.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak pozbyć się wiszącego brzucha, to musisz unikać wszelkiego rodzaju tłuszczów trans, które obejmują smażone potrawy, margarynę, ciastka i pieczone potrawy. Ponadto, ograniczyć spożycie tłuszczów nasyconych, takich jak smalec, olej palmowy, skrótów i pełnego tłuszczu nabiału.

Rodzaj tłuszczów, które trzeba spożywać jest nienasycone tłuszcze, takie jak orzechy, ryby, oleje, olej orzechowy, olej z nasion i awokado. Szczególnie dla mężczyzn, którzy robią treningi dolnej części tłuszczu brzucha, olej rybny jest niezwykle pomocny, ponieważ wystarczająca ilość oleju rybnego zwiększa poziom testosteronu. To ostatecznie pomaga schudnąć i zbudować więcej mięśni.

Ogranicz spożycie alkoholu

Spożywanie alkoholu raz na jakiś czas jest w porządku, ale jeśli chcesz rzucić trochę dolnej tłuszczu brzucha, to trzeba zapomnieć o spożyciu słodkich alkoholi i piwa codziennie.

Picie piwa codziennie może zmienić kształt swojego ciała i uczynić go wyglądać jak gruszka i alkoholu z drugiej strony, podkreśla wątrobę, która, z kolei, musi przepracować do detoksykacji organizmu przez pozbycie się toksyn. To może stanąć na drodze do Twojego celu, jakim jest utrata dolnej części tłuszczu z brzucha.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak stracić dolną tłuszczu z brzucha szybko, to trzeba pożegnać się z piwem i konsumpcji alkoholu.

    Zamiast pić alkohol, pij zieloną herbatę lub wodę z wyciśniętą cytryną. Albo to, albo możesz pożegnać się ze swoim marzeniem o płaskim brzuchu.

Zwiększ ilość białka w posiłkach

Jeśli ćwiczysz, ale tracisz tylko wagę, ale nie tłuszcz z brzucha, to musisz włączyć białka do swojej diety. Białka mogą zwiększyć metabolizm o 80 do 100 kalorii dziennie i zmniejszyć zachcianki o 60 procent. Jeśli Twoim celem jest uzyskanie płaskiego brzucha to dodanie białek do diety może być jedną z najbardziej skutecznych zmian, które możesz wprowadzić do swojej diety.

Szczególnie w przypadku kobiet, które chcą wypróbować ćwiczenia na brzuch dla kobiet, spożycie białka może okazać się bardzo owocne, ponieważ może znacznie zmniejszyć ich szanse na zdobycie tłuszczu brzusznego.

Pokarmy bogate w białko obejmują rośliny strączkowe, mięso, całe jaja, ryby, orzechy i produkty mleczne. Jeśli zmagasz się z jak pozbyć się obwisłego dolnej części brzucha nawet z spożywania białek, to można spróbować dodać suplementy białka do swojej diety, jak również.

    Białka może zwiększyć metabolizm o 80 do 100 kalorii dziennie i zmniejszyć pragnienia o 60 procent.

Spożywaj pokarmy bogate w błonnik

Włókno jest ważne dla utraty wagi w zależności od rodzaju włókna, które spożywasz. Rodzaj włókna, którego potrzebujesz, aby schudnąć powinny być rozpuszczalne i lepkie. Rozpuszczalny i lepki błonnik tworzą gruby żel poprzez wiązanie wody, która siedzi w jelicie.

Żel ostatecznie spowalnia trawienie żywności i wchłanianie składników odżywczych w jelicie poprzez spowolnienie ruchu żywności przez układ pokarmowy. To pozostawia uczucie pełniejsze przez dłuższy czas i zmniejsza swoje pragnienia i apetyt.

    Aby uzyskać najlepsze wyniki, sparuj swój trening dolnej części tłuszczu z brzucha z warzywami, owocami, całymi płatkami owsianymi i roślinami strączkowymi. Możesz również przyjmować suplementy z błonnikiem, ale ważne jest, aby wcześniej skonsultować się z lekarzem.

Pij odpowiednią ilość wody

Jeśli chcesz, aby Twoje ćwiczenia na dolny brzuch działały, musisz pić dużo wody. Jeśli pijesz wodę przed posiłkami, możesz przyspieszyć utratę wagi szybciej niż sama dieta.

Tak więc, jednym z pierwszych kroków jak pozbyć się zwiotczałego brzucha jest picie dużej ilości wody. Nawet jeśli zwiększysz spożycie wody do jednego litra dziennie, zobaczysz wyraźną poprawę bez konieczności zmiany diety.

    500 ml wody przed trzema posiłkami (1,5 litra) każdego dnia powoduje skok wydatków energetycznych o 30%.

Jedz mniej węglowodanów

Jeśli walczysz z odchudzaniem, aby tylko pozbyć się dolnej części tłuszczu z brzucha, powinnaś jeść również minimalną ilość węglowodanów. Nie powinno to być dla Ciebie zbyt dużym problemem, jeśli stosujesz się do pozostałych sugestii dotyczących dostosowania diety.

Nie eliminuj węglowodanów ze swojej diety w całości, ponieważ wiele warzyw i owoców, które spożywamy, ma w sobie węglowodany. Jeśli chcesz wiedzieć, jak szybko pozbyć się tłuszczu z brzucha, to możesz również spróbować diety Keto. Keto nie jest zrównoważona dieta, ale może pomóc jumpstart swoją podróż utraty tłuszczu z dolnej części brzucha.

Śledź swoje kalorie

Jeśli jesteś poważnie o utracie dolnej tłuszczu brzucha, to jedna rzecz, że trzeba zrobić wraz z dbaniem o diecie jest śledzenie spożycia żywności. Jeśli nie śledzić, może skończyć się przejadanie lub pod jedzenia, z których oba nie są idealne sytuacje.

Nie musisz śledzić spożycia żywności każdego dnia. Jeśli śledzisz je regularnie przez kilka dni, możesz uzyskać przybliżoną ocenę obszarów, na które musisz zwrócić największą uwagę.

Poza tym, możesz użyć kalkulatora kalorii i aplikacji do śledzenia aktywności oraz narzędzi online, aby śledzić swoje dzienne spożycie kalorii.

Jakie ćwiczenia pomogą w zmniejszeniu oponki na brzuchu?

Pomoc w zminimalizowaniu tłuszczu z brzucha jest jedną z niesamowitych korzyści zdrowotnych wynikających z ćwiczeń. podnoszenie ciężarów i działania sercowo-naczyniowe zmniejszają tłuszcz w całym ciele.

Ćwiczenia zmniejszają również stan zapalny, obniżają poziom cukru we krwi i wzmacniają inne komplikacje metaboliczne związane z nadmiernym tłuszczem brzusznym.

Brzuszki są bezużyteczne

Jeśli robisz brzuszki jako sposób na spalanie tłuszczu z brzucha mężczyzn lub kobiet, musisz przestać. Brzuszki działają na mięśnie w brzuchu, ale nie działają na dolne mięśnie brzucha, które są obecne w brzuchu. Tak więc, robiąc brzuszki, po prostu marnujesz swój czas.

Ponadto robienie brzuszki może powodować ból w postawie głowy do przodu, ból dolnej części pleców i może powodować garbienie się. Dlatego brzuszki są tylko mitem, jeśli chodzi o to, jak pozbyć się zwiotczałego brzucha.

Ćwiczenia sercowo-naczyniowe (cardio)

Cardio jest najlepszym sposobem na spalanie tłuszczu z brzucha zarówno dla mężczyzn jak i kobiet, ponieważ regularne cardio celuje w strefę tętna.

Jeśli jesteś początkujący w dolnej ćwiczenia brzucha, to zaleca się, aby rozpocząć z dwóch do trzech dni cardio. Ale jeśli masz już pewne doświadczenie w ćwiczeniach sercowo-naczyniowych, to powinieneś przejść na cardio przez większość dni tygodnia, w zakresie od 30 do 90 minut.

Dodaj jeden trening HIIT do swojej rutyny cardio, aby skutecznie celować w dolną część tłuszczu z brzucha. Pamiętaj, że konsekwencja jest kluczem, więc jeśli naprawdę chcesz wiedzieć, jak pozbyć się tłuszczu z brzucha, musisz być konsekwentny i trzymać się swojej rutyny.

Trening siłowy

Innym sposobem na spalanie tłuszczu z brzucha mężczyzn i kobiet jest trening siłowy. Trening siłowy jeden do trzech nie następujących po sobie dni w tygodniu może pomóc zwiększyć swój metabolizm i pozbyć się dolnej masy brzucha.

Jeśli dopiero zaczynasz w treningu siłowym, spróbuj powoli zwiększać intensywność swoich treningów w czasie. Poza tym, podnoszenie ciężarów może również pomóc budować chudą tkankę mięśniową. Nie zapominaj o noszeniu opasek na nadgarstki, zanim zaczniesz wywierać nacisk na nadgarstek.

Jeśli podnosisz większe ciężary, spróbuj użyć pasów do podnoszenia ciężarów, aby upewnić się, że nie spowodujesz poważnych obrażeń w dolnej części mięśni pleców.

Interwały o wysokiej intensywności (HIIT)

Inną opcją dla Ciebie, jeśli chcesz wiedzieć, jak pozbyć się obwisłego dolnego brzucha jest interwał o wysokiej intensywności. Interwały o wysokiej intensywności są szczególnie potężne, jeśli chodzi o pozbycie się dolnego tłuszczu z brzucha.

Powodem, dla którego trening HIIT jest skuteczny, jest to, że naprzemienne wykonywanie łatwiejszych i trudniejszych treningów utrzymuje niższy poziom insuliny w organizmie. To zachęca organizm do wykorzystania tłuszczu, zamiast magazynowania go w komórkach do wykorzystania w przyszłości.

A najlepsze jest to, że możesz przekształcić prawie każdy rodzaj treningu w rutynę interwałową o wysokiej intensywności (HIIT) i nadal spalać kalorie nawet po zakończeniu ćwiczeń.

Podsumowanie

Oponka na dolnym brzuchu jest związana z wieloma niebezpiecznymi warunkami zdrowotnymi. Ale, na szczęście, wszystkie zagrożenia mogą być zmniejszone przez zmniejszenie dolnej tłuszczu brzucha poprzez dokonanie kilku kluczowych zmian w stylu życia.

Oprócz jedzenia zdrowsze, trzeba będzie również ćwiczyć regularnie. Pamiętaj, że nie można stracić dolnej tłuszczu brzucha przez tylko robi brzuszków. Ale co można zrobić, to wyciąć zużycie kalorii, podbić dolnej brzucha ukierunkowane ćwiczenia i wybrać odżywcze żywności, a ty jesteś dobry, aby przejść.

Dodaj komentarz

PW Junior